Recomandam tuturor clientilor sa achizitioneze DOAR UN PRODUS/Plasma Termica la prima achizitie/comanda, pentru a intelege tehnologia si modul de functionare al acestuia si ulterior cantitati mai mari din acel(e) produs(e) !

Situatii in care se pot solicita Retururi de produse

– Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site – Inconsistent Order
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii, in termen de 5 zile lucratoare.
Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea produsului este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de AMA SERCOM SRL, in localitatile unde exista sediu Fan Courier.

– Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari – DOA (Dead on Arrival)
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul AMA SERCOM SRL sau receptia la domiciliu prin curier rapid, puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou (in limita stocului disponibil).
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Produsul NU SE POATE RETURNA ca nefunctional daca, la cererea Cumparatorului, a fost desigilat si pus în functiune/testat la ridicarea din unul din showroom-urile Comerciantului.

– Produse ce v-au fost livrate gresit – Received Wrong Item or Quantity
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau in alta cantitate va rugam sa semnalati acest lucru in 24 ore pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect sau pentru a regla cantitatea comandata.
Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala/partiala a contravalorii.
Toate costurile de retur si transport ale produsului corect vor fi suportate de AMA SERCOM SRL, in localitatile unde exista sediu Fan Courier.

Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Comerciantului inaintea trimiterii produsului printr-un mesaj care sa descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail andrei.alcea@sun-power.ro sau sa completati Formularul de Retur

.

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale.
DETERIORAREA PRODUSELOR SAU PUNEREA INTR-O STARE DE NEVANDABILITATE DUCE LA REFUZUL RETURULUI !

 

Renuntarea la cumparare (Comert la Distanta)

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila DOAR clientilor PERSOANE FIZICE si DOAR pentru PRODUSELE LIVRATE PRIN CURIER RAPID !
RENUNTAREA LA CUMPARARE se poate realiza DOAR IN TERMEN DE 10 ZILE LUCRATOARE !

Astfel, consumatorul (persoana fizica) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, si sa il returneze in maxim 5 zile lucratoare de la primirea confirmarii de returnare. In cazul prestarilor de servicii, termenul decurge de la incheierea contractului.
Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email andrei.alcea@sun-power.ro sau sa completati Formularul de Retur

. Numai cererile scrise de returnare/renuntare se vor lua in considerare.
Toate componentele produsului returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, fara urme de deteriorare, de uzura sau de consum, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit : certificatul de garantie in original si copie a facturii de achizitie.
In cazul in care pe certificatul de garantie sunt mai multe produse, comerciantul va returna o copie de pe acesta.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumparator/consumator.
Rambursarea integrala sau partiala a contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar, in contul specificat in cererea de renuntare.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, SE POATE RETURNA DOAR UN SINGUR PRODUS DESIGILAT, restul cantitatii este acceptata DOAR DACA PRODUSELE SUNT SIGILATE.
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet sunt aplicate doua etichete care sa contina urmatoarele informatii:

Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Telefon

Destinatar: AMA SERCOM SRL
Adresa: Str. Dimitrie ONCIU, Nr.33, intrarea stanga, Et.1, Ap.3, Sector 2, Bucuresti
Telefon : 0722.673.343

In cazul in care produsele au fost achizitionate cu un card cu plata in rate sau card/bonuri CADOU, se vor deduce cu prioritate comisioanele catre banci, sau catre firmele emitente carduri/bonuri CADOU, conform sumelor retinute de acestea.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial de vandabilitate (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand SAU, LA CEREREA CLIENTULUI, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
In cazurile in care produsele returnate nu mai pot fi readuse in stadiul initial prezentand ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea sau refuzul returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Taxa pentru readucerea in stadiul initial de vandabilitate sau cea de acoperire a prejudiciilor, nu vor depasi 30 % din valoarea de achizitionarea a produsului.
Returul produselor se poate face DOAR prin serviciul de curierat rapid agreat, Fan Courier SAU intr-unul dintre show-roomurile AMA SERCOM SRL.
In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre AMA SERCOM SRL, in contul specificat in cererea de renuntare.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

SITUATII IN CARE NU SE POT RETURNA PRODUSELE

  • Produsele comercializate de partenerii AMA SERCOM SRL, care se supun politicii de retur a fiecarui comerciant in parte.
  • Produsele care prezinta modificari fizice : lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau chimice : arsuri, carbonizari, etc
  • Produsul a fost adus pe “comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Cumparator/Consumator si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Comerciantul il va informa pe Cumparator/Consumator daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.) Produsele aprovizionate pe baza Comenzii Cumparatorului fac obiectul unui contract separat si nu vor putea fi returnate !
  • Produsul nu mai are ambalajul original, complet in care a fost livrat
  • Etichetele de identificare si atentionare a caldurii sunt deteriorate sau lipsesc de pe produs
  • Plasmele Termice care au lipsa cartea de certificare a producatorului (cu eticheta de identificare) sau telecomenzile desigilate, deteriorate sau lipsa
  • Plasmele Termice care au fost montate si care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe plasma sau suport, urme de calcar/lavabila, etc)
  • Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
  • Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online Sisteme-Incalzire.com.ro si altele pe care Cumparatorul/consumatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii Comerciantului AMA SERCOM SRL.

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a notifica in scris SC AMA SERCOM SRL sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

Comerciantul are dreptul sa solicite daune interese Cumparatorului, în conditiile legislatiei aplicabile, atunci când considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie.
Comerciantul isi rezerva dreptul sa refuze returul în cazul în care Cumparatorul abuzeaza de politica privind renuntarea la cumparare.

Renuntarea la cumparare nu poate fi invocata în cazul produselor ridicate de la sediile Comerciantului, pentru care a fost efectuata proba ori instalarea.
Produsele ridicate de la sediile Comerciantului nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile Cumparatorului/Consumatorului.

In cazul in care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de Garantie, conform legii 449/2003.

Utilizatorul accepta sa adere la acesti termeni si conditii de retur
Utilizatorul confirma ca a citit si acceptat acesti termeni si conditii de retur.
Utilizarea serviciilor acestui site de catre Utilizator implica acceptarea neconditionata a acestor termeni si conditii.
In cazul in care nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii, va rugam sa NU folositi acest site si nici serviciile oferite prin intermediul sau.

Va multumim !